PEDAGOŠKA FAKULTETA


Učna enota
 MATEMATIKA ZA UČITELJE RAZREDNEGA POUKA 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=72&Jezik=&Leto=2018&Nacin=&Predmet=R021

Šifra učne enote    R021 2018

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 B161 RAZREDNI POUK 2 Poletni

ECTS točke 8

Ure - Predavanja 45
Ure - Vaje 45
Ure - Samostojno delo študenta 150

Nosilci
red. prof. dr. LIPOVEC ALENKA

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogoj za vključitev v delo: Pogojev ni. Pogoj za opravljanje študijskih obveznosti: Pogojev ni.  
Vsebina
Matematično sklepanje: strategije reševanja matematičnih problemov. Množice, relacije, funkcije, operacije. Številske množice. Matematično modeliranje: računske operacije, algoritmi. Mestna vrednost: številski sestavi. Kombinatorika in verjetnost. Geometrija in merjenje: oblike, transformacije in simetrija. Algebra: vzorci, spremenljivke, enačbe. Rekreativna matematika. Najpomembnejši matematiki. Matematika na primarni stopnji izobraževanja. Sodobna matematika. 
Temeljni literatura in viri
• Haylock, D. (2006). Mathematics Explained for primary teachers. London:Sage. • Haylock, D. in Cockburn, A. (2008). Understanding Mathematics for Young Children • Polya, G. (2004). How to solve it. Princeton, NJ:Princeton University Press. • Japelj Pavešić, B., Keržič, D. (2012). Matematika za šestošolc(k)e. Ljubljana:I2. • Japelj Pavešić, B., Keržič, D. (2009). Matematika za petošolc(k)e. Ljubljana:I2. • Japelj Pavešić, B., Keržič, D. (2007). Matematika za četrtošolc(k)e. Ljubljana:I2. • I-učbeniki za matematiko (2015). • Aktualna literatura.  
Cilji in kompetence
Cilje predmeta je študente seznaniti z osnovnimi matematičnimi pojmi in načini razmišljanja. Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi: • Spretnosti komuniciranja: preprosta ustna in pisna matematična komunikacija. • .Reševanje problemov: sposobnost reševanja preprostih izobraževalno matematičnih problemov. • Računska pismenost: reševanje preprostih številskih problemov.  
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje: Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: • izkazati znanje in razumevanje osnovnih matematičnih pojmov, • spretnost komuniciranja z uporabo strokovnega jezika s področja matematike pri čemer se upoštevajo norme splošne jezikovne kulture • identificirati in rešiti preproste matematične probleme povezane z vsakdanjim življenjem, • posploševati, sklepati in argumentirati preproste matematične resnice, • oceniti in demonstrirati zaupanje v svoje matematične sposobnosti.  
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Spretnosti komuniciranja: preprosta ustna in pisna matematična komunikacija. Uporaba informacijske tehnologije: uporaba programskih orodij pri matematiki Reševanje problemov: sposobnost reševanja preprostih matematičnih problemov. Računska pismenost: reševanje preprostih številskih problemov. 
Metode poučevanja in učenja
• predavanja, • laboratorijske vaje, • domače naloge, • naloge na računalniku, • refleksija, • diskusija, • študije primera.  

Načini ocenjevanja Delež (%)
Pisni izpit ali kolokvij 75  
Portfolio 25  
Opombe
• Domače naloge: 25 % • opravljeni kolokviji ali pisni izpit: 75 %  
[EOP]