Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogoj za vključitev v delo:
Pogojev ni.
Pogoj za opravljanje študijskih obveznosti:
Pogojev ni.
|
Vsebina
|
|
Matematično sklepanje: strategije reševanja matematičnih problemov.
Množice, relacije, funkcije, operacije.
Številske množice.
Matematično modeliranje: računske operacije, algoritmi.
Mestna vrednost: številski sestavi.
Kombinatorika in verjetnost.
Geometrija in merjenje: oblike, transformacije in simetrija.
Algebra: vzorci, spremenljivke, enačbe.
Rekreativna matematika.
Najpomembnejši matematiki.
Matematika na primarni stopnji izobraževanja.
Sodobna matematika. |
Temeljni literatura in viri
|
|
• Haylock, D. (2006). Mathematics Explained for primary teachers. London:Sage.
• Haylock, D. in Cockburn, A. (2008). Understanding Mathematics for Young Children
• Polya, G. (2004). How to solve it. Princeton, NJ:Princeton University Press.
• Japelj Pavešić, B., Keržič, D. (2012). Matematika za šestošolc(k)e. Ljubljana:I2.
• Japelj Pavešić, B., Keržič, D. (2009). Matematika za petošolc(k)e. Ljubljana:I2.
• Japelj Pavešić, B., Keržič, D. (2007). Matematika za četrtošolc(k)e. Ljubljana:I2.
• I-učbeniki za matematiko (2015).
• Aktualna literatura.
|
Cilji in kompetence
|
|
Cilje predmeta je študente seznaniti z osnovnimi matematičnimi pojmi in načini razmišljanja.
Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi:
• Spretnosti komuniciranja: preprosta ustna in pisna matematična komunikacija.
• .Reševanje problemov: sposobnost reševanja preprostih izobraževalno matematičnih problemov.
• Računska pismenost: reševanje preprostih številskih problemov.
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Znanje in razumevanje:
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
• izkazati znanje in razumevanje osnovnih matematičnih pojmov,
• spretnost komuniciranja z uporabo strokovnega jezika s področja matematike pri čemer se upoštevajo norme splošne jezikovne kulture
• identificirati in rešiti preproste matematične probleme povezane z vsakdanjim življenjem,
• posploševati, sklepati in argumentirati preproste matematične resnice,
• oceniti in demonstrirati zaupanje v svoje matematične sposobnosti.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Spretnosti komuniciranja: preprosta ustna in pisna matematična komunikacija.
Uporaba informacijske tehnologije: uporaba programskih orodij pri matematiki
Reševanje problemov: sposobnost reševanja preprostih matematičnih problemov.
Računska pismenost: reševanje preprostih številskih problemov. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
• predavanja,
• laboratorijske vaje,
• domače naloge,
• naloge na računalniku,
• refleksija,
• diskusija,
• študije primera.
|