Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogoj za vključitev v delo: ni pogojev.
Pogoj za pristop k izpitu: Pozitivno ocenjene obveznosti pri seminarskih vajah. Obvezna 80 % udeležba na seminarskih vajah.
|
Vsebina
|
|
Pogoj za vključitev v delo: ni pogojev. |
Temeljni literatura in viri
|
|
• Ažman, T. 2012. Sodobni razrednik, ZRSŠ, Ljubljana
• Jurišić, B.D. (2012). Blokade v komunikaciji s starši in tehnike poslušanja. V B.D.Jurišić (Ur.). Strokovno gradivo 5. posveta na temo Življenje oseb z downovim sindromom, Komunikacija med strokovnjaki in starši. Ljubljana: Sožitje, Pedagoška fakulteta.
• Zakonodaja iz področja vzgoje in izobraževanja - https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-izobrazevanje-znanost-in-sport/zakonodaja/
Dodatno literaturo bo nosilka določala sprotno v vsakoletnem učnem programu. / Additional literature will be defined every study year by the lecturer
|
Cilji in kompetence
|
|
Študent/ka:
• interpretira zakonske osnove sodelovanja s starši in jih zna smiselno izvesti v praksi;
• razvija interes za fleksibilne oblike sodelovanja s starši;
• pojasni pomen medsebojnih odnosov in komunikacije za delo s starši;
• argumentirano povzema težave in prednosti sodelovanja s starši;
• razvija samorefleksijo;
• vzpostavlja spodbudno okolje za aktivno sodelovanje staršev;
• presoja o smiselnih rešitvah glede nastalih situacij.
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
• pripraviti načrt sodelovanja s starši;
• opredeliti specifiko učiteljevega dela s starši;
• smiselno uporabljati pedagoško komunikacijo v različnih okoliščinah dela s starši;
• argumentirati in presojati o situacijah sodelovanja s starši;
• voditi konstruktivne oblike sodelovanja s starši.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Spretnost komuniciranja.
Organizacijske spretnost.
Delo s posameznikom in skupino. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
• Visokošolsko predavanje,
• metoda pogovora,
• metoda reševanja problemov,
• metoda prikazovanja,
• metoda dela z besedilom,
• sodelovalno učenje. |