PEDAGOŠKA FAKULTETA


Učna enota
 DELO S STARŠI 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=72&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=R076

Šifra učne enote    R076 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 B161 RAZREDNI POUK 4 Poletni
1 B174 LIKOVNA PEDAGOGIKA 4 Poletni
1 B175 GLASBENA PEDAGOGIKA 4 Poletni

ECTS točke 5

Ure - Predavanja 30
Ure - Vaje 15
Ure - Samostojno delo študenta 105

Nosilci
izr. prof. dr. VRŠNIK PERŠE TINA

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogoj za vključitev v delo: ni pogojev. Pogoj za pristop k izpitu: Pozitivno ocenjene obveznosti pri seminarskih vajah. Obvezna 80 % udeležba na seminarskih vajah.  
Vsebina
Pogoj za vključitev v delo: ni pogojev. 
Temeljni literatura in viri
• Ažman, T. 2012. Sodobni razrednik, ZRSŠ, Ljubljana • Jurišić, B.D. (2012). Blokade v komunikaciji s starši in tehnike poslušanja. V B.D.Jurišić (Ur.). Strokovno gradivo 5. posveta na temo Življenje oseb z downovim sindromom, Komunikacija med strokovnjaki in starši. Ljubljana: Sožitje, Pedagoška fakulteta. • Zakonodaja iz področja vzgoje in izobraževanja - https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-izobrazevanje-znanost-in-sport/zakonodaja/ Dodatno literaturo bo nosilka določala sprotno v vsakoletnem učnem programu. / Additional literature will be defined every study year by the lecturer  
Cilji in kompetence
Študent/ka: • interpretira zakonske osnove sodelovanja s starši in jih zna smiselno izvesti v praksi; • razvija interes za fleksibilne oblike sodelovanja s starši; • pojasni pomen medsebojnih odnosov in komunikacije za delo s starši; • argumentirano povzema težave in prednosti sodelovanja s starši; • razvija samorefleksijo; • vzpostavlja spodbudno okolje za aktivno sodelovanje staršev; • presoja o smiselnih rešitvah glede nastalih situacij.  
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: • pripraviti načrt sodelovanja s starši; • opredeliti specifiko učiteljevega dela s starši; • smiselno uporabljati pedagoško komunikacijo v različnih okoliščinah dela s starši; • argumentirati in presojati o situacijah sodelovanja s starši; • voditi konstruktivne oblike sodelovanja s starši.  
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Spretnost komuniciranja. Organizacijske spretnost. Delo s posameznikom in skupino. 
Metode poučevanja in učenja
• Visokošolsko predavanje, • metoda pogovora, • metoda reševanja problemov, • metoda prikazovanja, • metoda dela z besedilom, • sodelovalno učenje. 

Načini ocenjevanja Delež (%)
Pisni izpit 50  
Seminarska naloga 30  
Listovnik 20  
[EOP]