Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Ni pogojev. |
Vsebina
|
|
• Spoznava vrtec kot institucijo in delo vzgojitelja ter probleme pri delu ter preskuša sposobnosti, spretnosti in znanja pridobljena med študijem.
• Študent bolj ali manj samostojno (pod mentorstvom) vodi oddelek in s tem preveri svojo usposobljenost za delo.
• Sodeluje pri načrtovanju, izvedbi in evalvaciji dela v oddelku otrok starih od 1-3 in od 3-6 let v vrtcu ter v 1. razredu osnovne šole.
|
Temeljni literatura in viri
|
|
• Devjak, T., Skubic, D., Polak, A., Kolšek, V., & Pšunder, M. (2012). Predšolska vzgoja: od starega k novemu. Pedagoška fakulteta.
• Hohmann, M in Weikart, D.P. (2005). Vzgoja in učenje predšolskih otrok. Ljubljana:DZS.
• Marnetič-Požarnik, B. (2000), Psihologija učenja in pouka. Ljubljana:DZS.
• Tomić, A. (2000). Izbrana poglavja in didaktike. Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete.
• Zuljan, M. V., Cotič, M., Fošnarič, S., Peklaj, C., & Vogrinc, J. (2011). Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj. Bela knjiga.
|
Cilji in kompetence
|
|
Študent/ka:
• Samostojno (pod mentorstvom vzgojiteljice ali učiteljice) načrtuje, izvaja dejavnosti na predmetnih področjih gibanja, družbe, jezika, glasbe, plesa, narave ter evalvira proces vzgoje in izobraževanja v vrtcu in 1. razredu osnovne šole.
• Spoznava in analizira različne pedagoške pristope ter pojme.
• Oblikuje kritični odnos do dela v vrtcu.
• Sodeluje v aktivnostih, ki jih izvaja vzgojiteljica in v dejavnostih s starši. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Zna opredeliti temeljne pedagoške pojme in pojasniti odnos med njimi.
Analizira različne vloge vzgojitelja /učitelja in otroka/učenca ter drugih pedagoških delavcev s stališča vzgoje.
Pozna pomen šolske dokumentacije. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Zna načrtovati, realizirati in evalvirati pedagoško delo v vrtcu in 1. razredu osnovne šole.
Zna reševati vzgojne probleme. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
Opazovanje vzgojnega procesa, razgovor, metoda primera; sodelovalno in individualno učenje. |