PEDAGOŠKA FAKULTETA


Učna enota
 PRAKTIČNO USPOSABLJANJE VI 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=72&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=P047

Šifra učne enote    P047 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 B103 PREDŠOLSKA VZGOJA 3 Zimski

ECTS točke 1

Ure - Samostojno delo študenta 30

Nosilci
doc. dr. ZUPANČIČ TOMAŽ

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev. 
Vsebina
Vsebinsko opredeljujeta PU 6 dve predmetni didaktiki (Likovna umetnost in lutkovno gledališka vzgoja), v okviru katerih poteka • Načrtno opazovanje procesa vzgoje in izobraževanja v vrtcu (oddelki otrok starih od 1-3 in od 3-6 let) in 1. razredu osnovne šole. • Uporaba pridobljenih teoretičnih znanj v praksi. • Teoretična refleksija dogajanj v praksi v oddelku otrok starih od 1-3 in od 3-6 let v vrtcu ter v 1. razredu osnovne šole. 
Temeljni literatura in viri
• Devjak, T., Skubic, D., Polak, A., Kolšek, V., & Pšunder, M. (2012). Predšolska vzgoja: od starega k novemu. Pedagoška fakulteta. • ZUPANČIČ, T. (2019). Teze o likovnom odgoju u predškolskom razdoblju. V: ZANINOVIĆ TANAY, Ljiljana (ur.). Sretna djeca : poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti. Međunarodni stručno-znanstveni skup "Sretna djeca - Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti" Str. 80-93. Zagreb: UHULI - Udruga hrvatskih učitelja likovne kulture  
Cilji in kompetence
Cilji: Samostojno (pod mentorstvom visokošolskega učitelja in v sodelovanju z vzgojiteljico ali učiteljico) opazuje in sodeluje pri načrtovanju, izvajanju in evalviranju procesa vzgoje in izobraževanja. Različne pristope na izvedbeni ravni osmišlja in pojasnjuje s teoretičnimi spoznanji. 
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Zna opredeliti temeljne pedagoške pojme in pojasniti odnos med njimi. Analizira različne vloge vzgojitelja /učitelja in otroka/učenca ter drugih pedagoških delavcev s stališča vzgoje. 
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Zna opazovati vzgojno izobraževalni proces v vrtcu in 1. razredu osnovne šole. 
Metode poučevanja in učenja
Opazovanje vzgojnega procesa, razgovor, metoda primera; sodelovalno in individualno učenje. 

Načini ocenjevanja Delež (%)
Poročilo o praktičnem usposabljanju 100  
[EOP]