Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Ni pogojev. |
Vsebina
|
|
Vsebinsko opredeljujeta PU 6 dve predmetni didaktiki (Likovna umetnost in lutkovno gledališka vzgoja), v okviru katerih poteka
• Načrtno opazovanje procesa vzgoje in izobraževanja v vrtcu (oddelki otrok starih od 1-3 in od 3-6 let) in 1. razredu osnovne šole.
• Uporaba pridobljenih teoretičnih znanj v praksi.
• Teoretična refleksija dogajanj v praksi v oddelku otrok starih od 1-3 in od 3-6 let v vrtcu ter v 1. razredu osnovne šole. |
Temeljni literatura in viri
|
|
• Devjak, T., Skubic, D., Polak, A., Kolšek, V., & Pšunder, M. (2012). Predšolska vzgoja: od starega k novemu. Pedagoška fakulteta.
• ZUPANČIČ, T. (2019). Teze o likovnom odgoju u predškolskom razdoblju. V: ZANINOVIĆ TANAY, Ljiljana (ur.). Sretna djeca : poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti. Međunarodni stručno-znanstveni skup "Sretna djeca - Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti" Str. 80-93. Zagreb: UHULI - Udruga hrvatskih učitelja likovne kulture
|
Cilji in kompetence
|
|
Cilji:
Samostojno (pod mentorstvom visokošolskega učitelja in v sodelovanju z vzgojiteljico ali učiteljico) opazuje in sodeluje pri načrtovanju, izvajanju in evalviranju procesa vzgoje in izobraževanja.
Različne pristope na izvedbeni ravni osmišlja in pojasnjuje s teoretičnimi spoznanji. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Zna opredeliti temeljne pedagoške pojme in pojasniti odnos med njimi.
Analizira različne vloge vzgojitelja /učitelja in otroka/učenca ter drugih pedagoških delavcev s stališča vzgoje. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Zna opazovati vzgojno izobraževalni proces v vrtcu in 1. razredu osnovne šole. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
Opazovanje vzgojnega procesa, razgovor, metoda primera; sodelovalno in individualno učenje. |