Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogojev ni. |
Vsebina
|
|
- Glasbeno-teoretične osnove: transpozicija; oblikovni elementi: motiv, fraza, tema; pesemske oblike; enoglasje in večglasje; branje in izvajanje notnih zapisov; analiza glasbenih del; slovenska ljudska in umetna glasba
- Organiziranje glasbenih krožkov, delavnic
- Osnove dirigentske tehnike in dirigiranje izvajalskih označb
- Kriteriji za vključevanje otrok v pevski zbor
- Vodenje otroškega zbora in instrumentalnih skupin
- Analitično poslušanje umetniško vrednih glasbenih del primernih za otroke iz različnih glasbenih obdobij
- Ustvarjanje glasbenih vsebin
- Obisk kulturnih prireditev - koncerti. |
Temeljni literatura in viri
|
|
• Sicherl Kafol, B. (2015). Izbrana poglavja iz glasbene didaktike. 1. izd. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
• Denac, O. (2012). Načrtovanje glasbenih dejavnosti v zgodnjem obdobju otroštva: visokošolski učbenik. Maribor: Pedagoška fakulteta.
• Borota, B. (2013). Glasbene dejavnosti in vsebine. Koper: Univerzitetna založba Annales.
• Žvar, D. (2002). Kako naj pojejo otroci. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo |
Cilji in kompetence
|
|
Študentje:
se usposabljajo za razumevanje in uporabo strokovnih glasbenih znanj v procesu izvajanja, poslušanja in ustvarjanja glasbe;
si razvijajo estetsko občutljivost in usposobljenost za aktivno in ustvarjalno delo na področju glasbe;
se usposabljajo za poznavanje glasbenih značilnosti posameznih stilnih obdobij;
si razvijajo sposobnosti analitičnega poslušanja in vrednotenja glasbenih del slovenske in svetovne glasbene kulture;
v skupnem muziciranju si razvijajo sodelovanje in kakovostno kulturo odnosov;
razvijajo si ustvarjalne glasbene sposobnosti. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Poznajo in razumejo glasbeno-teoretične vsebine;
poznajo izbor glasbene literature;
uporabljajo glasbena znanja pri poustvarjanju in ustvarjanju glasbenih vsebin;
reflektirajo in estetsko vrednotijo glasbena dela domače in svetovne glasbene kulture;
reflektirajo in vrednotjo izvajalsko tehnične ravni izvajanja;
se usposobijo za vodenje predšolskih otroških zborov in instrumentalnih skupin. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Komunikacija, reševanje problemov, ustvarjalno mišljenje, uporaba virov. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
Problemsko zasnovana predavanja, vaje, razlaga, imitacija, branje notnega zapisa, raziskovanje, sodelovalno učenje in poučevanje, izkustveno učenje, timsko delo, individualno delo, glasbene metode poučevanja in učenja, glasbene delavnice. |