Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogojev ni. |
Vsebina
|
|
Izpopolnjevanje tehnike igranja na Orffova glasbila
Igranje skladb iz različnih stilnih obdobij glede na raven predznanja
Oblikovanje poustvarjalnih in ustvarjalnih spremljav na Orffova glasbila
Slušna zaznava tonskih stopenj
Gib, ples in scena v glasbi z Orffovimi glasbili
Ustvarjanje glasbene pravljice z Orffovimi glasbili
Vodenje otroške Orffove skupine. |
Temeljni literatura in viri
|
|
• G.Keetman(1974): Elementaria, Mainz, Schott
• C.Orff(1952): Musik für Kinder !-5, Mainz, Schott
• D.Goodkin(2002): Play, sing and dance , Mainz, Schott.
Notno gradivo različnih edicij, ki objavljajo skladbe oz. spremljave za Orffov instrumentarij.
|
Cilji in kompetence
|
|
Študentje:
razumejo in uporabljajo strokovna glasbena znanja pri oblikovanju instrumentalnih spremljav k slovenskim ljudskim in otroškim pesmim;
razvijajo si tehnične spretnosti pri igranju na lastna in Orffova glasbila;
ob igranju se navajajo na poglobljeno estetsko doživljanje in vrednotenje glasbenih del;
se usposabljajo za aktivno in ustvarjalno delo na področju glasbene vzgoje po idejnem konceptu C. Orffa. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Poznajo in razumejo tehniko igranja na lastna in Orffova glasbila;
samostojno uporabljajo in oblikujejo glasbeno spremljavo;
uporabljajo in povezujejo sredstva gibalno-plesnega in glasbenega izražanja;
oblikujejo glasbeno pravljico z Orffovimi glasbili;
usposobijo se za vodenje otroške Orffove skupine;
reflektirajo in estetsko vrednotijo igranje na lastna in Orffova glasbila. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Sposobnost nastopanja, timsko delo, ustvarjalno mišljenje. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
Glasbene delavnice, skupinsko delo, individualne vaje, ustvarjanje, sodelovalno učenje. |