Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogoj za vključitev v delo: ni pogojev. |
Vsebina
|
|
Spoznavanje delovanja športnega kluba oz. društva, ki zajema različne strokovne in organizacijske vidike.
Spoznavanje dela trenerja.
Spoznavanje različnih drugih sistemov delovanja kluba (povezave s športno zvezo, povezanost z okoljem, starši in drugimi dejavniki, ki vplivajo na uspešnost in kakovostno delovanje športnega kluba).
Hospitacije treningov.
Konzultacije z mentorjem. |
Temeljni literatura in viri
|
|
Blažič, M.,Ivanuš Grmek, M.,Kramar, M., Strmčnik, F. (2003). Didaktika. Visokošolski učbenik. Novo mesto: Visokošolsko središče, Inštitut za raziskovalno in razvojno delo.
Weineck, J. (2005). Optimales Training – Leistungsphysiologische Trainingslehre unter besonderer Berücksichtigung des Kinder- und Jugendtrainings. Institut für Sortwissenschaft der Universität Erlagen – Nürnberg.Spitta Verlag.
Milanović, D. et al. (1997). Priručnik za sportske trenere. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu |
Cilji in kompetence
|
|
Seznaniti študente z delovanjem športnih organizacij, s trenerskim delom v različnih starostnih in kakovostnih selekcijah;
Seznaniti študente z izvajanjem procesa treninga in drugega dela v športnih organizacijah. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
razumeti temeljne pojme in principe sodobnega treninga.
razumeti različne oblike, metode in strategije dela.
Zna opazovati in analizirati proces treninga. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Se zna vključiti tudi v druge dejavnosti, ki niso neposredno povezane s trenerskim strokovnim delom.
Zna pojasniti ustrezno načrtovanje in izvedbo svojega dela.
Zna uporabiti znanja iz drugih znanstvenih disciplin. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
Opazovanje, sodelovanje in vodenje v procesih treniranja. |