PEDAGOŠKA FAKULTETA


Učna enota
 PRAKTIČNO USPOSABLJANJE I 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=72&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=T018

Šifra učne enote    T018 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 B142 ŠPORTNO TRENIRANJE 3 Zimski

ECTS točke 6

Ure - Nastop 2
Ure - Samostojno delo študenta 178

Nosilci
doc. dr. PUHALJ STOJAN

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogoj za vključitev v delo: ni pogojev. 
Vsebina
Spoznavanje delovanja športnega kluba oz. društva, ki zajema različne strokovne in organizacijske vidike. Spoznavanje dela trenerja. Spoznavanje različnih drugih sistemov delovanja kluba (povezave s športno zvezo, povezanost z okoljem, starši in drugimi dejavniki, ki vplivajo na uspešnost in kakovostno delovanje športnega kluba). Hospitacije treningov. Konzultacije z mentorjem. 
Temeljni literatura in viri
Blažič, M.,Ivanuš Grmek, M.,Kramar, M., Strmčnik, F. (2003). Didaktika. Visokošolski učbenik. Novo mesto: Visokošolsko središče, Inštitut za raziskovalno in razvojno delo. Weineck, J. (2005). Optimales Training – Leistungsphysiologische Trainingslehre unter besonderer Berücksichtigung des Kinder- und Jugendtrainings. Institut für Sortwissenschaft der Universität Erlagen – Nürnberg.Spitta Verlag. Milanović, D. et al. (1997). Priručnik za sportske trenere. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu 
Cilji in kompetence
Seznaniti študente z delovanjem športnih organizacij, s trenerskim delom v različnih starostnih in kakovostnih selekcijah; Seznaniti študente z izvajanjem procesa treninga in drugega dela v športnih organizacijah. 
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben: razumeti temeljne pojme in principe sodobnega treninga. razumeti različne oblike, metode in strategije dela. Zna opazovati in analizirati proces treninga. 
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Se zna vključiti tudi v druge dejavnosti, ki niso neposredno povezane s trenerskim strokovnim delom. Zna pojasniti ustrezno načrtovanje in izvedbo svojega dela. Zna uporabiti znanja iz drugih znanstvenih disciplin. 
Metode poučevanja in učenja
Opazovanje, sodelovanje in vodenje v procesih treniranja. 

Načini ocenjevanja Delež (%)
Nastop-i 100  
Opombe
Ocena nastopa in trenerske priprave na trenerski praksi. 
[EOP]