PEDAGOŠKA FAKULTETA


Učna enota
 INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA IN ŠPORT 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=72&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=T020

Šifra učne enote    T020 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 B142 ŠPORTNO TRENIRANJE 1 Zimski

ECTS točke 6

Ure - Predavanja 30
Ure - Vaje 30
Ure - Samostojno delo študenta 120

Nosilci
red. prof. dr. DINEVSKI DEJAN

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev. 
Vsebina
• Informatika in računalništvo • Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije • Zasnova in sestava računalnika • Informacijska pismenost • Iskalne strategije ter vrednotenje informacij in informacijskih virov • Informacijska družba • Informacijska varnost in zaščita osebnih podatkov • Uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologij pri delu športnega trenerja • Uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologij v izobraževalnih procesih • Sodelovalni splet (2.0), semantični splet (3.0) in izobraževanje • Sinhrona in asinhrona elektronska komunikacija v izobraževanju in športu • Principi in didaktične prvine izobraževanja in treniranja na daljavo • Izobraževalne elektronske igre • Koncept navidezne resničnosti in uporaba v športu • Multimedija v športu in športnem treniranju • Priprava multimedijskih datotek, predvsem urejanja video posnetkov in statičnih slik • Uporaba digitalne kamere za analizo gibanja  
Temeljni literatura in viri
- Kovač, M., Jurak, G., Starc, G., & Strel, J. (2007). Informacijsko komunikacijske tehnologije pri pouku športne vzgoje. Fakulteta za šport. - BRATINA, Tomaž, DINEVSKI, Dejan. Zbrano učno gradivo za predmet Informacijsko komunikacijska tehnologija. Maribor: Pedagoška fakulteta, 2016. http://moodle.pfmb.uni-mb.si/course/view.php?id=371 - E-izobraževanje za digitalno družbo : knjiga, Avtorji: dr. Lea Bregar, mag. Margerita Zagmajster in dr. Marko Radovan, Recenzenta: dr. Dejan Dinevski in dr. Nives Ličen, Andragoški center Slovenije, 2020, (prosto dostopno v e-učilnici in na spletu: https://www.acs.si/digitalna-bralnica/e-izobrazevanje-za-digitalno-druzbo/)  
Cilji in kompetence
• Študente seznaniti z osnovnimi načeli računalništva in informatike, zasnovo računalnika ter ključnimi razvojnimi preboji v razvoju informacijsko komunikacijske tehnologije. • Uvesti širši model informacijske pismenosti v smislu iskanja in uporabe ter kritičnega vrednotenja informacij in njihovih virov. • Predstaviti didaktične značilnosti in možnosti vključevanja sodobnih tehnologij v proces športnega treniranja. Kompetence študentov: • Obvladati vse tri ravni informacijske pismenosti ter pridobiti raven znanja in spretnosti za samostojno praktično uporabo informacijskih aplikacij za delo, poučevanje in treniranje • Razumeti didaktični pomen in samostojno uporabljati sodobne učne tehnologije in jih vključevati v proces športnega treniranja  
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Po zaključku tega predmeta bo študent: • Dosegel tri ravni informacijske pismenosti; znal poiskati potrebne informacije, jih kritično ovrednotiti ter uporabiti v skladu z etičnimi pravili in predpisi. • Razumel in poznal osnove informatike in računalništva, digitalnih tehnologij ter vlogo le-teh pri delu športnega trenerja. • Razumel pomen in zmožnosti uporabe spletnih tehnologij in servisov v športnem treniranju. • Znal ovrednotiti pedagoški pomen uporabe sodobnih učnih tehnologij v procesu izobraževanja in treniranja. 
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Samostojno delo z računalnikom Uporaba računalniških programov in informacijske tehnologije Sposobnost iskanja podatkov 
Metode poučevanja in učenja
• Predavanja. • Vaje. • Seminar. • E-izobraževanje.  

Načini ocenjevanja Delež (%)
Pisni izpit 70  
Opravljene vaje 30  
[EOP]