Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Ni pogojev. |
Vsebina
|
|
• Informatika in računalništvo
• Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije
• Zasnova in sestava računalnika
• Informacijska pismenost
• Iskalne strategije ter vrednotenje informacij in informacijskih virov
• Informacijska družba
• Informacijska varnost in zaščita osebnih podatkov
• Uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologij pri delu športnega trenerja
• Uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologij v izobraževalnih procesih
• Sodelovalni splet (2.0), semantični splet (3.0) in izobraževanje
• Sinhrona in asinhrona elektronska komunikacija v izobraževanju in športu
• Principi in didaktične prvine izobraževanja in treniranja na daljavo
• Izobraževalne elektronske igre
• Koncept navidezne resničnosti in uporaba v športu
• Multimedija v športu in športnem treniranju
• Priprava multimedijskih datotek, predvsem urejanja video posnetkov in statičnih slik
• Uporaba digitalne kamere za analizo gibanja
|
Temeljni literatura in viri
|
|
- Kovač, M., Jurak, G., Starc, G., & Strel, J. (2007). Informacijsko komunikacijske tehnologije pri pouku športne vzgoje. Fakulteta za šport.
- BRATINA, Tomaž, DINEVSKI, Dejan. Zbrano učno gradivo za predmet Informacijsko komunikacijska tehnologija. Maribor: Pedagoška fakulteta, 2016. http://moodle.pfmb.uni-mb.si/course/view.php?id=371
- E-izobraževanje za digitalno družbo : knjiga, Avtorji: dr. Lea Bregar, mag. Margerita Zagmajster in dr. Marko Radovan, Recenzenta: dr. Dejan Dinevski in dr. Nives Ličen, Andragoški center Slovenije, 2020, (prosto dostopno v e-učilnici in na spletu: https://www.acs.si/digitalna-bralnica/e-izobrazevanje-za-digitalno-druzbo/)
|
Cilji in kompetence
|
|
• Študente seznaniti z osnovnimi načeli računalništva in informatike, zasnovo računalnika ter ključnimi razvojnimi preboji v razvoju informacijsko komunikacijske tehnologije.
• Uvesti širši model informacijske pismenosti v smislu iskanja in uporabe ter kritičnega vrednotenja informacij in njihovih virov.
• Predstaviti didaktične značilnosti in možnosti vključevanja sodobnih tehnologij v proces športnega treniranja.
Kompetence študentov:
• Obvladati vse tri ravni informacijske pismenosti ter pridobiti raven znanja in spretnosti za samostojno praktično uporabo informacijskih aplikacij za delo, poučevanje in treniranje
• Razumeti didaktični pomen in samostojno uporabljati sodobne učne tehnologije in jih vključevati v proces športnega treniranja
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Po zaključku tega predmeta bo študent:
• Dosegel tri ravni informacijske pismenosti; znal poiskati potrebne informacije, jih kritično ovrednotiti ter uporabiti v skladu z etičnimi pravili in predpisi.
• Razumel in poznal osnove informatike in računalništva, digitalnih tehnologij ter vlogo le-teh pri delu športnega trenerja.
• Razumel pomen in zmožnosti uporabe spletnih tehnologij in servisov v športnem treniranju.
• Znal ovrednotiti pedagoški pomen uporabe sodobnih učnih tehnologij v procesu izobraževanja in treniranja. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Samostojno delo z računalnikom
Uporaba računalniških programov in informacijske tehnologije
Sposobnost iskanja podatkov |
Metode poučevanja in učenja
|
|
• Predavanja.
• Vaje.
• Seminar.
• E-izobraževanje.
|