FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE


Učna enota
 MARKETING 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=13&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=5218

Šifra učne enote    5218 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 V101 INŽENIRING POSLOVNIH SISTEMOV 2 Poletni
1 V101 INŽENIRING POSLOVNIH SISTEMOV 2 Zimski
1 V200 ORGANIZACIJA IN MANAGEMENT KADROVSKIH IN IZOBRAŽEVALNIH SISTEMOV 2 Poletni
1 V200 ORGANIZACIJA IN MANAGEMENT KADROVSKIH IN IZOBRAŽEVALNIH SISTEMOV 2 Zimski

ECTS točke 6

Ure - Predavanja 21
Ure - e-Predavanja 18
Ure - Vaje 15
Ure - e-Vaje 12
Ure - Samostojno delo študenta 114

Nosilci
red. prof. dr. VUKOVIČ GORAN

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
- osnovno poznavanje ekonomskih teorij in managerskih konceptov  
Vsebina
marketinški concept, marketinško okolje, nakupno vedenje kupcev in organizacij, segmentiranje, izbira ciljnih trgov in pozicioniranje, storitev in tržni vidiki storitev, tržne poti in prostor izvajanja storitev, marketinško komuniciranje, organizacija marketinških aktivnosti, marketinški informacijski sistem in raziskovanje trga, osnove strategije marketinga, digitalni marketing 
Temeljni literatura in viri
Devetak, Gabrijel (2000): Evropski marketing storitev, Moderna organizacija, Kranj Kotler, Philip (2004): Marketing management, GV založba, Ljubljana Izbrani članki/Selected articles Chaffey D. L&ELLIS-Chadwick, F. 2016 DIGITAL MARKETING  
Cilji in kompetence
prikazati osnovna poglavja marketinga. usposobiti za uporabo osnovnih orodij marketinga, predstaviti pomen spremenljivk marketinškega spleta, predstaviti glavne značilnosti strategije marketinga. Spoznati digitalno marketinško okolje. 
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
poznavanje osnov marketinga, razumevanje osnov marketinga, poznavanje osnovnih orodij marketinga, prepoznavanje spremenljivk marketinškega spleta, poznavanje osnov digitalnega marketinga. 
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
uporaba osnov marketinga, uporaba osnovnih orodij marketinga, uporaba in oblikovanje spremenljivk marketinškega spleta. 
Metode poučevanja in učenja
- predavanja, - seminarske vaje, - razgovori, - individualno delo, - skupinsko delo. - Uporaba digitalne aplikacije za spodbujanje spremljanja predavanj ( npr. Socrative in podobne).  

Načini ocenjevanja Delež (%)
Pisni izpit 70  
Seminarska naloga 30  
[EOP]