Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
- osnovno poznavanje ekonomskih teorij in managerskih konceptov |
Vsebina
|
|
marketinški concept, marketinško okolje, nakupno vedenje kupcev in organizacij, segmentiranje, izbira ciljnih trgov in pozicioniranje, storitev in tržni vidiki storitev, tržne poti in prostor izvajanja storitev, marketinško komuniciranje, organizacija marketinških aktivnosti, marketinški informacijski sistem in raziskovanje trga, osnove strategije marketinga, digitalni marketing |
Temeljni literatura in viri
|
|
Devetak, Gabrijel (2000): Evropski marketing storitev, Moderna organizacija, Kranj Kotler, Philip (2004): Marketing management, GV založba, Ljubljana Izbrani članki/Selected articles
Chaffey D. L&ELLIS-Chadwick, F. 2016 DIGITAL MARKETING
|
Cilji in kompetence
|
|
prikazati osnovna poglavja marketinga. usposobiti za uporabo osnovnih orodij marketinga, predstaviti pomen spremenljivk marketinškega spleta, predstaviti glavne značilnosti strategije marketinga. Spoznati digitalno marketinško okolje. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
poznavanje osnov marketinga, razumevanje osnov marketinga, poznavanje osnovnih orodij marketinga, prepoznavanje spremenljivk marketinškega spleta , poznavanje osnov digitalnega marketinga. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
uporaba osnov marketinga, uporaba osnovnih orodij marketinga, uporaba in oblikovanje spremenljivk marketinškega spleta. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
- predavanja,
- seminarske vaje,
- razgovori,
- individualno delo,
- skupinsko delo.
- Uporaba digitalne aplikacije za spodbujanje spremljanja predavanj ( npr. Socrative in podobne).
|