Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogojev za vključitev v delo ni.
Opravljene laboratorijske vaje, seminar in nastop so pogoj za pristop k izpitu.
|
Vsebina
|
|
Definicije plesa, izvor plesa, zgodovinski razvoj plesa, simptomatska gibanja, prvinska ljudstva, simbolizacija plesa, ples umetnost, ples kot neverbalna komunikacija, estetska vzgoja, estetska komunikacija.
Opredelitev plesne vzgoje (razmejitev s sorodnimi področji, ples kot umetnost).
Plesno ustvarjanje v predšolskem obdobju. |
Temeljni literatura in viri
|
|
• Kroflič, B., Gobec, D. (1995). Igra gib ustvarjanje učenje. Novo mesto:
Smith Autard, J. (2002). The Art of Dance in Education. London: Methuen Drama
• Otrin, I.,(2000), La, la, bum, Ljubljana: Narodna in univerzitetna knjižnica
• Schmidt, G. (2002). Gibalne in rajalne igre. Radovljica: Ustanova »Poti kulturne dediščine« Slovenija
• Davies, M. (2003). Movement and Dance in Early Childhood. London: Paul Chapman Publishing
• Denac.O., Ilić,O. (1993). Ko pojem , plešem. Radovljica: Didakta, 1993
|
Cilji in kompetence
|
|
Študentje:
• Pridobivajo, utrjujejo in poglabljajo praktično plesno znanje in plesno teorijo;
• izražajo se in ustvarjajo z gibanjem;
• teoretično in praktično uporabljajo znanje metodike plesne vzgoje predšolskih in šolskih otrok;
• usposabljajo se za spodbujanje otrokove ustvarjalnosti skozi gibanje;
• usvojijo principe načrtovanja predšolske plesne vzgoje ter se teoretično in praktično usposobijo za izbiro vsebin, metodičnih postopkov, literature;
• spoznajo oblike integracije plesne vzgoje z drugimi vzgojno-izobraževalnimi področji;
• se usposobijo za prenos teoretičnih znanj v prakso;
• smiselno uporabljajo IKT pri področju ples. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
"Poznajo in razumejo področja plesnega izvajanja, opazovanja, ustvarjanja in plesnih sposobnosti, spretnosti in znanj;
razumejo in uporabljajo specialna didaktična znanja pri doseganju kurikularnih ciljev in pri izdelavi seminarske naloge;
uporabljajo sodobne didaktične strategije pri načrtovanju in izvajanju učnega nastopa plesne vzgoje;
estetsko vrednotijo in reflektirajo plesne stvaritve."
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Komunikacija, reševanje problemov, ustvarjalno mišljenje, uporaba virov
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
• Predavanja
• Seminar
• Vaje
• Nastop načrtovane plesne dejavnosti
• Integrirana praksa
• E-učenje
• Razprava
• Timsko delo
• Predstavitve |