PEDAGOŠKA FAKULTETA


Učna enota
 DIDAKTIKA PLESNE VZGOJE 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=72&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=220P

Šifra učne enote    220P 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 B103 PREDŠOLSKA VZGOJA 2 Poletni

ECTS točke 7

Ure - Predavanja 45
Ure - Seminarji 15
Ure - Vaje 29
Ure - Nastop 1
Ure - Samostojno delo študenta 120

Nosilci
viš. pred.  JURGEC ANA TINA

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogojev za vključitev v delo ni. Opravljene laboratorijske vaje, seminar in nastop so pogoj za pristop k izpitu.  
Vsebina
Definicije plesa, izvor plesa, zgodovinski razvoj plesa, simptomatska gibanja, prvinska ljudstva, simbolizacija plesa, ples umetnost, ples kot neverbalna komunikacija, estetska vzgoja, estetska komunikacija. Opredelitev plesne vzgoje (razmejitev s sorodnimi področji, ples kot umetnost). Plesno ustvarjanje v predšolskem obdobju.  
Temeljni literatura in viri
• Kroflič, B., Gobec, D. (1995). Igra gib ustvarjanje učenje. Novo mesto: Smith Autard, J. (2002). The Art of Dance in Education. London: Methuen Drama • Otrin, I.,(2000), La, la, bum, Ljubljana: Narodna in univerzitetna knjižnica • Schmidt, G. (2002). Gibalne in rajalne igre. Radovljica: Ustanova »Poti kulturne dediščine« Slovenija • Davies, M. (2003). Movement and Dance in Early Childhood. London: Paul Chapman Publishing • Denac.O., Ilić,O. (1993). Ko pojem , plešem. Radovljica: Didakta, 1993  
Cilji in kompetence
Študentje: • Pridobivajo, utrjujejo in poglabljajo praktično plesno znanje in plesno teorijo; • izražajo se in ustvarjajo z gibanjem; • teoretično in praktično uporabljajo znanje metodike plesne vzgoje predšolskih in šolskih otrok; • usposabljajo se za spodbujanje otrokove ustvarjalnosti skozi gibanje; • usvojijo principe načrtovanja predšolske plesne vzgoje ter se teoretično in praktično usposobijo za izbiro vsebin, metodičnih postopkov, literature; • spoznajo oblike integracije plesne vzgoje z drugimi vzgojno-izobraževalnimi področji; • se usposobijo za prenos teoretičnih znanj v prakso; • smiselno uporabljajo IKT pri področju ples. 
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
"Poznajo in razumejo področja plesnega izvajanja, opazovanja, ustvarjanja in plesnih sposobnosti, spretnosti in znanj; razumejo in uporabljajo specialna didaktična znanja pri doseganju kurikularnih ciljev in pri izdelavi seminarske naloge; uporabljajo sodobne didaktične strategije pri načrtovanju in izvajanju učnega nastopa plesne vzgoje; estetsko vrednotijo in reflektirajo plesne stvaritve."  
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Komunikacija, reševanje problemov, ustvarjalno mišljenje, uporaba virov  
Metode poučevanja in učenja
• Predavanja • Seminar • Vaje • Nastop načrtovane plesne dejavnosti • Integrirana praksa • E-učenje • Razprava • Timsko delo • Predstavitve 

[EOP]