Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Osnove oblikovanja (likovni elementi, prostor, svetloba/tema, barva, kompozicija, tipografija, logotip,…), poznavanje potrebne programske opreme. |
Vsebina
|
|
• Oblikovalska naravnanost duha. Komuniciranje oblikovalske vizije z ustvarjanjem izkustva z ilustrativnimi vizualnimi sredstvi in s pripovedovanjem zgodb.
• Osredotočenje na človeške vrednote.
• Implementacija oblikovalske eksperimentacije.
• Zavesten pristop k procesu: ideacija, prototipiranje, čas.
• Težnja k akciji.
• Radikalno sodelovanje.
• Iteracijski modi oblikovanja: empatizacija, definiranje, ideacija, prototipiranje, testiranje.
|
Temeljni literatura in viri
|
|
• Martin, B.; Hanington, B.: Universal Methods of Design. Beverly, MA: Rockport, 2012. ISBN 978-1-59253-756-3
• Lidwell, W.; Holden, K.; Butler, J.: Universal Principles of Design. Beverly, MA: Rockport, 2010. ISBN 978-1-59253-587-3
• Brandes, U.; Erlhoff, M.; et al.: Designtheorie und Designforschung. Paderborn: Fink, 2009. (UTB 3152).
ISBN 978-3-8252-3152-1
• Norman, D.A.: The Emotional Design. New York: Basic Books, 2005. ISBN 978-0-465-05136-6
• Buerdek, B.E.: Design. History, Theory and Practice of Product Design. Basel, Boston, Berlin: Birkhaeuser, 2005.
ISBN 978-3-7643-7029-9
|
Cilji in kompetence
|
|
Cilj predmeta je naučiti študente konceptualnega razmišljanja pri oblikovanju različnih vizualnih komunikacijskih sporočil in izdelkov na najvišjem nivoju. |
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben
• konceptualnega oblikovalskega vizualnega razmišljanja,
• oblikovanja različnih vizualnih komunikacijskih sporočil in izdelkov,
• vizualnega komuniciranja navzven in navznoter,
• izvesti in zaključiti celosten projekt grafičnega oblikovanja.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
• Spretnosti komuniciranja: komuniciranje s pomočjo vizualnih elementov.
• Uporaba informacijske tehnologije: uporaba različnih programskih orodij za pripravo vizualnih sporočil in izdelkov.
• Organizacijske spretnosti: organiziranje postopka oblikovanja vizualnih sporočil in izdelkov.
• Reševanje problemov: prepoznavanje, definicija in reševanje uporabnikovih problemov pri načrtovanju kompleksnejših vizualnih sporočil in izdelkov.
• Delo v skupini: komunikacija navznoter in navzven.
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
• predavanja,
• seminar,
• seminarske vaje.
|