FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE


Učna enota
 OSNOVE IZOBRAŽEVANJA 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=13&Jezik=&Leto=2020&Nacin=&Predmet=5233

Šifra učne enote    5233 2020

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
1 V200 ORGANIZACIJA IN MANAGEMENT KADROVSKIH IN IZOBRAŽEVALNIH SISTEMOV 2 Zimski

ECTS točke 8

Ure - Predavanja 21
Ure - e-Predavanja 21
Ure - Vaje 15
Ure - e-Vaje 12
Ure - Samostojno delo študenta 171

Nosilci
red. prof. dr. JEREB EVA

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
- Pogoj za pristop k izpitu so opravljene naloge/obveznosti v okviru predavanj in vaj. 
Vsebina
- pedagogika, - andragogika, - vzgoja, - izobraževanje, - učenje, - motivacija za učenje, - predmetnik, - učni načrt, - učna načela, - učne oblike, - učne metode, - učna sredstva in pripomočki, - preverjanje znanja, - ocenjevanje znanja.  
Temeljni literatura in viri
- Ali, F., Zhou, Y., Hussain, K., Nair, P.K., & Ragavan, N. A. (2016). Does higher education service quality effect student satisfaction, image and loyalty? Quality Assurance in Education, 24(1), 70-94. - Bíró, G. I. (2013). Ready, Study, Share: An Inquiry Into the Didactic Approach of Gamification With a Special View to the Possible Application in Higher Education, 1st Annual International Interdisciplinary Conference, Conference Proceedings, Vol. 2, EGALITE, European Scientific Institute Publishing. - Bíró, G. I. (2014). Didactics 2.0: A Pedagogical Analysis Of Gamification Theory From A Comparative Perspective With A Special View To The Components Of Learning, Procedia - Social and Behavioral Sciences 141, 148–151. - Conole, G. (2013). Designing for Learning in an Open World. New York: Springer Science+Business Media. - Filsecker, M., & Hickey, D. T. (2014). A multilevel analysis of the effects of external rewards on elementary students’ motivation, engagement and learning in an educational game, Computers & Education 75 (2014) 136–148. - Hanus, M. D., & Fox, J. (2015). Assessing the effects of gamification in the classroom: A longitudinal study on intrinsic motivation, social comparison, satisfaction, effort, and academic performance. Computers & Education, 80, 152–161. - Jereb, E., & Urh, M. (2016). Množični odprti spletni tečaji kot možnost izobraževanja, 35. mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti, 16.–18. marec 2016, Portorož, Slovenija. - Jereb, J. (1998) Teoretične osnove izobraževanja, Moderna organizacija, Kranj. - Knowles, M.S., Swanson, R.A., Holton, E.F. (2012). The Adult Learner, Seventh Edition: The definitive classic in adult education and human resource development, Elsevier, USA - Lubej, A., Šparl, P., Žnidaršič, A., Jereb, E. (2015). Usposabljanje na Policijski upravi Maribor. Varstvoslovje, letn. 17, št. 3, str. 357-370 - Rivera, M. (2017). 4 Ways eLearning Impacts Businesses. Pridobljeno 10. 1. 2018, https://elearningindustry.com/4-ways-elearning-impacts-businesses - Shultz Colby, R. (2017). Game-based Pedagogy in the Writing Classroom, Computers and Composition 43, 55–72. - Urh, M., Jereb, E. (2013). Learning habits in higher education. V: GARCIA LABORDA, Jesus (ur.), OZDAMLI, Fezile (ur.), MAASOGLU, Yasar (ur.). Procedia - Social and behavioral sciences, vol. 116, str. 350-355.  
Cilji in kompetence
Posredovati študentu znanja o: - izobraževanju in vzgoji mladega rodu in odraslih, - osnovnih pojmih povezanih z izobraževanjem, - učnih načelih, - učnih oblikah in metodah, - učnih sredstvih in pripomočkih, - preverjanju in ocenjevanju znanja.  
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Po uspešnem zaključku predmeta, mora študent: - znati našteti in opredeliti temeljne pojme izobraževanja, - znati opredeliti dejavnike razvoja osebnosti, - znati opisati elemente uspešnega učenja, - znati opredeliti zunanjo in notranjo motivacijo za učenje, - poznati in razumeti učna načela, - znati našteti elemente predmetnika, - znati našteti in opisati elemente učnega načrta - znati našteti in uporabiti učna sredstva in pripomočke, - znati sestaviti test, - znati oceniti znanje.  
Metode poučevanja in učenja
- predavanja, - vaje  

Načini ocenjevanja Delež (%)
Pisni izpit 100  
Opombe
Pisni izpit (36%) E-naloge (29%) Vaje (35%)  
[EOP]