Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Ni pogojev. |
Vsebina
|
|
- Študent prične z izdelavo doktorske naloge, predela literaturo, pripravi raziskovalno-metodološki del naloge in oblikuje končni koncept doktorske naloge.
- Katedra potrdi osnovo dispozicije.
|
Temeljni literatura in viri
|
|
- Makarovič, J. (1984). Misel in sporočilo: Kako uspešno študirati, raziskovati in predstaviti svoje ideje. Ljubljana: DDU Univerzum.
- Toporišič, J. (ur.). (1990). Slovenski pravopis, I Pravila. Ljubljana: Slovenska akademija znanosti in umetnosti, Državna založba Slovenije.
- Tontodonato, P.; Hagan, F.E. (1998). Language of Research in Criminal Justice. Needaham Heights, Ally & Bacon.
- Hagan, F.E. (2003). Research Methods in Criminal Justice and Criminology. Boston, Ally & Bacon.
- Vsa znanstvena in strokovna literatura in viri potrebni za izdelavo koncepta doktorske naloge. |
Cilji in kompetence
|
|
- Izdelava koncepta doktorskega dela, s katerim študent pokaže sposobnost uporabe teoretičnih znanj in v praksi pridobljenih izkušenj za rešitev problema, ki si ga je izbral s prijavo teme doktorskega dela.
- V doktorskem delu študent pokaže sposobnost izbire in uporabe domače ter tujih virov in literature, sposobnost samostojnega raziskovalnega dela in uporabo dodatnih virov za potrebe rešitve izbranega problema.
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
- Znanje širšega strokovnega področja, v katerega sodi doktorska naloga in ožje znanje ter razumevanje pojmovnika, ki ga zajema tema doktorskega dela.
- Poudarek je na oblikovanju koncepta doktorske naloge in metodoloških pristopov, zajemanja, obdelovanja in prikazovanja podatkov.
- Uspešno delo v domačih in tujih poslovnih okoljih.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
- Zapisovanje in izražanje vsebine, obvladanje reševanja strokovnih problemov, suverena predstavitev ključnih spoznanj in spretnost argumentiranja.
- Sposobnost medkulturne komunikacije in razumevanje medkulturnih razlik v dojemanju področja. |
Metode poučevanja in učenja
|
|
- Študent skupaj z mentorjem v individualnih konzultacijah oblikuje koncept izdelave doktorske naloge, v konzultaciji z mentorjem opravi priprave in izvedbo na raziskovalni del naloge.
- Mentor na konzultacijah preverja vsebinski in strukturni vidik doktorske naloge, ter napredovanje pri izdelavi naloge. |