EKONOMSKO-POSLOVNA FAKULTETA


Učna enota
 POSLOVNA NEMŠČINA -G 
https://aips.um.si/PredmetiBP5/UcnaEnotaInfo.asp?Zavod=12&Jezik=&Leto=2019&Nacin=1&Predmet=G007

Šifra učne enote    G007 2019

Nivo Študijkski program ali njegov del Letnik Semester
2 B141 GOSPODARSKO INŽENIRSTVO - SMER STROJNIŠTVO 2 Zimski
2 BU30 GOSPODARSKO INŽENIRSTVO - SMER GRADBENIŠTVO 1 Zimski

ECTS točke 3

Ure - Predavanja 30
Ure - Seminarske vaje 15
Ure - Samostojno delo študenta 45

Nosilci
lekt. mag. PLOS ALENKA

Jeziki predavanj slovenski
Jeziki vaj slovenski

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Znanje nemškega jezika na ravni B1-B2 (SEJO). 
Vsebina
Predmet obravnava različne teme in besedišče s področja poslovnih ved in ekonomije, poslovne korespondence in situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali nemški jezik (npr. predstavitev izdelkov in podjetij, tipi vodenja podjetja, organizacijska kultura itn.).  
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): 1. Adelheid Höffgen: Deutsch lernen für den Beruf. Hueber Verlag, 2001. (poglavja od 1 do 3) 2. V. Eismann: Erfolgreich in der geschäftlichen Korrespondenz, Cornelsen, 2010. (izbrana poglavja) 3. Kline/Židanik/Senčar: Nemška slovnica z vajami, Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2004, 4. Gradiva, dana na predavanjih oz. vajah Dodatna študijska literatura (Additional textbooks): 1. http://www.evroterm.gov.si/ 2. Študenti naj redno berejo revije in časopise v nemškem jeziku kot so Die Wirtschaftswoche, Das Handelsblatt, Das Wirtschaftsblatt in in ostale strokovne publikacije, ki so na razpolago v čitalnici EPF. Priporočeno je tudi redno spremljanje tekočih političnih in gospodarskih dogodkov na nemških in avstrijskih TV mrežah.  
Cilji in kompetence
• poglobiti splošno jezikovno znanje študentov; • razvijati govorne in pisne spretnosti v nemškem jeziku; • seznaniti študente z osnovno poslovno terminologijo; • seznaniti študente z osnovami poslovne korespondence v nemškem jeziku; • razvijati specifične poslovne komunikacijske spretnosti (n.pr. telefoniranje, elektronska pošta, neformalni pogovori, osnove predstavitev in osnove sodelovanja na poslovnih sestankih).  
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje: Ta predmet bo študentom omogočil: 1. razumevati krajša avtentična poslovna besedila v nemščini; 2. samostojno se učiti jezik in pri tem uporabljati različne vire (učbenike, spletne strani, jezikovne priročnike, slovarje, baze podatkov); 3. pisati kratka besedila, namenjena poslovnim partnerjem: poslovna pisma (povpraševanje, ponudba, naročilo), 4. govoriti v različnih poslovnih kontekstih. 
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi: Učinkovito in primerno pisno in ustno sporazumevanje, samostojno učenje ter delo, zmožnost uporabe informacijske tehnologije (npr. internet, baze podatkov in urejevalnik besedil)  
Metode poučevanja in učenja
Predavanja/ seminarske vaje AV predstavitve Problemsko zasnovano učenje jezika Delo v dvojicah in skupinsko delo Analiza študijskih primerov Skupinsko delo  

Načini ocenjevanja Delež (%)
Pisni izpit 80  
Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah 20  
Opombe
Opravljene domače naloge 20% Pisni izpit 80%  
[EOP]