Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Znanje nemškega jezika na ravni B1-B2 (SEJO). |
Vsebina
|
|
Predmet obravnava različne teme in besedišče s področja poslovnih ved in ekonomije, poslovne korespondence in situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali nemški jezik (npr. predstavitev izdelkov in podjetij, tipi vodenja podjetja, organizacijska kultura itn.).
|
Temeljni literatura in viri
|
|
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
1. Adelheid Höffgen: Deutsch lernen für den Beruf. Hueber Verlag, 2001. (poglavja od 1 do 3)
2. V. Eismann: Erfolgreich in der geschäftlichen Korrespondenz, Cornelsen, 2010. (izbrana poglavja)
3. Kline/Židanik/Senčar: Nemška slovnica z vajami, Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2004,
4. Gradiva, dana na predavanjih oz. vajah
Dodatna študijska literatura (Additional textbooks):
1. http://www.evroterm.gov.si/
2. Študenti naj redno berejo revije in časopise v nemškem jeziku kot so Die Wirtschaftswoche, Das Handelsblatt, Das Wirtschaftsblatt in in ostale strokovne publikacije, ki so na razpolago v čitalnici EPF. Priporočeno je tudi redno spremljanje tekočih političnih in gospodarskih dogodkov na nemških in avstrijskih TV mrežah.
|
Cilji in kompetence
|
|
• poglobiti splošno jezikovno znanje študentov;
• razvijati govorne in pisne spretnosti v nemškem jeziku;
• seznaniti študente z osnovno poslovno terminologijo;
• seznaniti študente z osnovami poslovne korespondence v nemškem jeziku;
• razvijati specifične poslovne komunikacijske spretnosti (n.pr. telefoniranje, elektronska pošta, neformalni pogovori, osnove predstavitev in osnove sodelovanja na poslovnih sestankih).
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Znanje in razumevanje:
Ta predmet bo študentom omogočil:
1. razumevati krajša avtentična poslovna besedila v nemščini;
2. samostojno se učiti jezik in pri tem uporabljati različne vire (učbenike, spletne strani, jezikovne priročnike, slovarje, baze podatkov);
3. pisati kratka besedila, namenjena poslovnim partnerjem: poslovna pisma (povpraševanje, ponudba, naročilo),
4. govoriti v različnih poslovnih kontekstih. |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi:
Učinkovito in primerno pisno in ustno sporazumevanje, samostojno učenje ter delo, zmožnost uporabe informacijske tehnologije (npr. internet, baze podatkov in urejevalnik besedil)
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
Predavanja/ seminarske vaje
AV predstavitve
Problemsko zasnovano učenje jezika
Delo v dvojicah in skupinsko delo
Analiza študijskih primerov
Skupinsko delo
|