Nivo |
Študijkski program ali njegov del |
Letnik |
Semester |
2 |
B310 EKONOMIJA |
2 |
Zimski |
2 |
B320 FINANCE IN BANČNIŠTVO |
2 |
Zimski |
2 |
B330 MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA |
2 |
Zimski |
2 |
B340 MANAGEMENT MARKETINGA |
2 |
Zimski |
2 |
B360 MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA |
2 |
Zimski |
2 |
B370 PODJETNIŠTVO IN INOVIRANJE |
2 |
Zimski |
2 |
B380 RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE |
2 |
Zimski |
2 |
B390 STRATEŠKI IN PROJEKTNI MANAGEMENT |
2 |
Zimski |
3 |
B351 MODUL A: MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA |
2 |
Zimski |
3 |
B352 MODUL B: MANAGEMENT ČLOVEŠKIH VIROV |
2 |
Zimski |
Vsebina
|
|
Pisni izpit je mogoče opraviti in nadomestiti med letom z dvema uspešno opravljenima testoma. |
Temeljni literatura in viri
|
|
1. Kotler, P., Keller, K.L. (2012). Marketing management. New York: Prentice Hall. (poglavje 3, str. 66 – 92)
2. Solomon, M.R., Marshall, G.W., Stuart, E.W. (2012). Marketing : Real People, Real Choices. New York: Prentice Hall. (poglavje 4, str. 100-127)
Dodatna (neobvezna) študijska literatura:
3. Van&Werner; Mayros, D. Michael. (1992). Marketing Information Systems; Chilton Book. Co.
|
Cilji in kompetence
|
|
Cilji predmeta Marketinški informacijski sistem so predvsem:
- prikazati pomen tržnih informacij pri poslovnem odločanju
- seznaniti študente z vsebinskimi in organizacijskimi vidiki funkcioniranja MIS
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Znanje in razumevanje
Raven znanja:
Predmet ima sistematična in za podiplomsko raven ustrezna znanja. Zato je študent pri delu sposoben uporabiti različne temeljne in specifične teorije odločanja, s tem v povezavi pa tudi uporabo ustreznih tržnih informacij.
Raven etike:
Študent se zaveda etičnih dilem pri pridobivanju in uporabi tržnih informacij ter proaktiven pristop pri poslovnem odločanju.
Raven metodološkega znanja na ravni predmeta:
Študent spozna in razume uporabo kvalitativnih in tudi kvantitativnih metod pri pridobivanju predvsem tržnih podatkov in informacij.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Kognitivne/intelektualne veščine
Raven analize:
Zna kritično analizirati tako enostavne kot tudi sestavljene primarne in sekundarne vire podatkov in informacij in jih tudi uporabiti.
Raven sinteze:
Zna kritično sintetizirati predvsem tržne informacije in vidi smiselnost njihove uporabe pri praktičnem delu.
Raven vrednotenja:
Obvlada metodološka znanja, ki mu pomagajo pri kritični presoji pridobivanja primarnih in sekundarnih podatkov ter pri uporabi informacij v praksi.
Raven uporabe:
Izkazuje samostojnost in izvirnost pri reševanju poslovnih problemov. Je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na ustrezni strokovni ravni in zna sprejemati poslovne odločitve.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Raven dela v skupini:
Skupinsko delo obvlada tako kot član, ali pa kot vodja skupine. Obvlada pojave konfliktov in pogajanj za njihovo rešitev.
Raven uporabe učnih pripomočkov:
Obvlada uporabo učnih pripomočkov, vezanih na ta predmet.
Raven samovrednotenja:
Zna ovrednotiti svoje delo in delo sodelavcev z namenom izboljšati obstoječo situacijo.
Raven managementa informacij:
Obvladuje načrtovanje, izvajanje in nadzor naloge, ki izvirajo iz poslovnega procesa.
Raven avtonomnosti:
Znanje osvaja samostojno in samokritično. Zna usmerjati poslovni proces, ki mu je zaupan in to na področju, ki ga obravnava MIS.
Raven reševanja problemov:
Obvlada pristope, potrebne za nadaljevanje začetih poslovnih akcij in pri tem zna uporabiti tudi znanje drugih.
Praktične veščine:
Raven uporabe veščin:
Obvlada delovanje v primerih nepredvidljivih in sočasno kompleksnih okoliščinah po principih dobre prakse.
Ravne samostojnosti v uporabi veščin:
Samostojno in odgovorno izvaja opravila in jih samoiniciativno tudi zaključuje.
Raven strokovnosti v uporabi specifičnih tehnik:
Obvlada aktualno znanje stroke in ga tekoče aplicira. Zna uporabiti veščine in tudi razviti nove, prilagojene novim okoliščinam.
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
klasična predavanja;
obravnava študijskih primerov;
aktivno skupinsko delo.
|