Nivo |
Študijkski program ali njegov del |
Letnik |
Semester |
2 |
B310 EKONOMIJA |
1 |
Zimski |
2 |
B320 FINANCE IN BANČNIŠTVO |
1 |
Zimski |
2 |
B330 MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA |
1 |
Zimski |
2 |
B340 MANAGEMENT MARKETINGA |
1 |
Zimski |
2 |
B360 MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA |
1 |
Zimski |
2 |
B370 PODJETNIŠTVO IN INOVIRANJE |
1 |
Zimski |
2 |
B380 RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE |
1 |
Zimski |
2 |
B390 STRATEŠKI IN PROJEKTNI MANAGEMENT |
1 |
Zimski |
3 |
B351 MODUL A: MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA |
1 |
Zimski |
3 |
B352 MODUL B: MANAGEMENT ČLOVEŠKIH VIROV |
1 |
Zimski |
Vsebina
|
|
" Pozitivistični in fenomenološki pristop v raziskovanju
" Oblikovanje problema raziskave
" Oblikovanje načrta raziskave
" Oblikovanje instrumenta za zbiranje podatkov
" Izbira vzorca
" Oblikovanje predloga raziskave
" Zbiranje podatkov
" Pregled in prikaz metod za obdelavo podatkov oziroma reševanje optimizacijskih modelov
" Obdelava podatkov
" Interpretacija dobljenih rezultatov in pisanje poročila o raziskavi
" Uporaba rezultatov raziskovanja v poslovnem odločanju
|
Temeljni literatura in viri
|
|
Temeljna literatura
1. Kumar R., 2014. Research methodology: a step-by-step guide for beginners. SAGE, London.
2. Tominc,P., Čančer V., Rožman, M. (2018), Metode raziskovanja: Zbirka nalog, EPF Maribor.
Dodatna literatura
1. Hart C., 1998. Doing a literature review. SAGE, London.
2. Sounders, M., Lewis, P., Thomhill, A. (2016), Research methods for business students, Harlow (Essex): Pearson.
|
Cilji in kompetence
|
|
Študenti pri tem predmetu:
? Sistematično nadgradijo teoretično in metodološko znanje o raziskovalni metodologiji.
? Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri proučevanju kompleksnih družbenih in podjetniških problemov.
? Kritično uporabljajo kvalitativni in kvantitativni pristop pri proučevanju kompleksnih družbenih in podjetniških problemov.
? Izvajajo kritično presojo, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Znanje in razumevanje:
Ob zaključku predmeta študenti:
? Imajo poglobljeno in sistematično razumevanje znanja na področju raziskovalne metodologije. Pri delu so sposobni uporabiti različne metode in ustrezne računalniške programe pri obdelavi podatkov.
? Se zavedajo etičnih dilem in obvladajo proaktivni pristop v iskanju rešitev teh dilem v sodelovanju z drugimi.
? Poznajo in znajo uporabljati širok nabor metod pri izvedbi raziskovalnega procesa, in sicer: Vzorčenje; univariatne metode (parametrični in neprametrični test preverjanja značilnih razlik med dvema ali več povprečnimi vrednostmi); multivariatne metode (regresijska analiza, diskriminantna analiza, faktorska analiza, cluster analiza).
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Kognitivne/Intelektualne veščine:
Študenti:
? Znajo kritično analizirati kompleksna ali nasprotujoča si področja znanja ter znajo razumljivo pojasnite rezultate kritične analize.
? Znajo kritično sintetizirati informacije in vidijo uporabno vrednost znanja s področja raziskovalne metodologije.
? Obvladajo znanje raziskovalne metodologije, kar jim omogoča kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov ter znajo utemeljiti ustreznost izbora med različnimi (alternativnih) pristopi.
? Izkazujejo samostojnost in izvirnost v reševanju problemov. So samostojni pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni ravni.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
? Obvladajo delo s skupino kot vodje ali kot člani. Znajo pojasniti naloge in ustrezno uporabiti zmožnosti članov skupine. Obvladajo pogajanje in konflikte z ustrezno mero samozavesti.
? Obvladajo uporabo celotne palete učnih pripomočkov.
? Znajo ovrednotiti svoje delovanje in delovanje drugih s ciljem izboljšanja delovanja.
? Obvladajo izvajanje nalog na področju raziskovanja ob minimalnem usmerjanju.
? Znanje osvajajo samostojno in samokritično. Znajo usmerjati učni proces pri drugih ter se zavedajo področij, na katerih bi se morali še razvijati.
? Obvladajo samostojno učenje, potrebno za nadaljevanje strokovnega razvoja. Znajo uporabiti strokovno znanje drugih, kjer je to smiselno in potrebno.
Praktične veščine:
Študenti:
? Obvladajo delovanje v kompleksnih, nepredvidljivih in/ali posebnih okoliščinah v duhu izvajanja dobre prakse.
? Izkazujejo iniciativnost in osebno odgovornost pri izvajanju opravil.
? Obvladajo znanje stroke, delujejo tekoče (uglajeno), natančno in učinkovito.
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
" Interaktivna predavanja,
" obravnava študijskih primerov,
" laboratorijeske vaje,
" aktivno skupinsko delo.
|