Vsebina
|
|
Predmet tvorijo naslednje teme:
Uvod v informacijske rešitve digitalnega marketinga
Izbira informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Uvedba informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Uporaba in vzrdževanje informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Študije primerov izbire, uvedbe in uporabe informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Trendi na področju informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Uvod v rešitve za upravljanje odnosov s strankami (CRM)
Pred in po prodajni procesi v CRM rešitvah
Globalni ponudniki (SAP, Microsoft, Salesforce …) in domači ponudniki rešitev CRM
Rešitve CRM za različne velikosti podjetja in branže
Izbira rešitve CRM
Uvajanje rešitve CRM
Uporaba in vzdrževanje rešitev CRM
Študije primerov izbire, uvedbe in uporabe rešitev CRM v praksi
Povezava rešitev CRM z drugimi poslovnimi informacijskimi rešitvami (ERP, SCM, HRM …)
Rešitvi: CRM modul v SAP ERP in Microsoft Dynamics CRM
Trendi na področju rešitev CRM (rešitev CRM kot storitev, socialni CRM itd.)
V okviru predmeta bo podrobneje predstavljena ena izmed rešitev CRM (Microsoft Dynamics CRM), s katero bodo študentje praktično delal.
Seminar funkcionalnosti in praktične uporabe pripomočka Microsoft Dynamics CRM (oz. sorodnih) in posameznih pripomočkov za digitalni marketing.
|
Temeljni literatura in viri
|
|
Bobek Samo, Sternad Simona: Dodatna gradiva predmeta v e-učilnici, EPF
Stokes, R.; Quirk, M.: eMarketing: Tje essential guide to marketing in a digital world. Quirk Education Pty (Ltd)., 2013 (e-book).
McHaney, R., Sachs, D.: Web 2.0 and Social Media (free e-book). Bookboon.com, 2016.
|
Cilji in kompetence
|
|
Študenti pri tem predmetu:
1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje na konkretnih primerih uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
3. Osvojijo pristope izbire in uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
4. Usvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju informacijskih sistemov
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Obvladajo specifično znanje s področja uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju rešitve Microsoft Dynamics CRM in SAP ERP – modul CRM
3. Se naučijo prepoznavati informacijske povezave na področju procesov e-poslovanja.
4. Razvijejo sposobnost interpretacije dobljene rešitve za upravljanje odnosov s strankami na področju njene uvedbe.
5. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na uvajanje rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
6. Se usposobijo za nadaljnje proučevanje na področju uvajanja informacijske podpore rešitvam za upravljanje odnosov s strankami in informacijskim rešitvam digitalnega marketinga
7. Se usposobijo za spremljanje in nadziranje uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskim rešitvam digitalnega marketinga
8. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okolijskih vprašanj na področju uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih strokovnih problemov, ob upoštevanju osnovnih usmeritev.
2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja uvajanja rešitev e-poslovanja v literaturi in praksi.
3. Se naučijo povezovanja različnih znanj in postopkov ter pomena uporabe strokovne literature.
4. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve problema ter znajo presoditi o pomenu in značilnosti zbranih podatkov.
5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju.
2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
4. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah.
5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje.
Praktične veščine:
Študent:
1. Pridobi praktične izkušnje na področju Microsoft Dynamics CRM in posameznih rešitev digitalnega marketinga.
2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
- predavanja;
- analiza primerov;
- diskusija;
- programirano učenje;
- praktične vaje in naloge;
- projekt
|