Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Osnove marketinga |
Vsebina
|
|
• Analiza in diagnoza za potrebe izvedbenega marketinga
• Načrtovanje marketinga na taktičnem nivoju
o Področje izdelka
o Področje marketinškega komuniciranja
o Področje nabavnih in prodajnih poti
o Področje cen
• Posamezne veščine marketinga
• Kontrola in merjenje uspešnosti marketinga
|
Temeljni literatura in viri
|
|
Obvezna študijska literatura
Snoj, B. In Gabrijan, V, (2015). Marketing . Konceptualne in celostne razsežnosti. Maribor: Založba Pivec
10 poglavje (str. 273-428)
Dodatna študijska literatura (Additional Textbooks)Iršič, M., Milfelner, B., Pisnik, A. (2016).Marketing : temeljni koncepti in njihova uporaba v praksi : [znanstvena monografija]. Harlow (England) [etc.]: Pearson Education
Besedila, ki jih nosilec v začetku semestra navede.
Texts prescribed by the lecturer
|
Cilji in kompetence
|
|
Študenti pri tem predmetu:
1. Utrdijo in nadgradijo teoretična in praktična znanja na področju marketinških aktivnosti.
2. Spoznajo in uporabljajo analizo in diagnozo za potrebe taktično-operativnega marketinga
3. Spoznajo in uporabljajo procese taktično-operativnega marketinga
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Pridobijo teoretično znanje o posameznih marketinških aktivnostih in o njihovem kombiniranju v marketinške splete.
2. Se zavedajo vloge taktično operativnega marketinga v procesu marketinškega načrtovanja in izvajanja.
3. Pridobijo poglobljeno znanje na področju izvajanja analize in diagnoze za potrebe izvedbenega marketinga.
4. Pridobijo poglobljeno znanje na področju posameznih marketinških aktivnosti, ki se izvajajo na ravni taktično operativnega marketinga.
5. Se naučijo, kakšna je vloga nadzora in merjenja uspešnosti in učinkovitosti marketinških aktivnosti.
6. Pridobijo in utrdijo razumevanje marketinškega načina razmišljanja.
|
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. Pridobijo sposobnost da znanje o specifičnih marketinških aktivnostih usklajujejo na širši ravnimarketinškega spleta.
2. Razvijejo sposobnost za kritično vrednotenje in interpretacijo praktičnih rešitev na področju taktično operativnega marketinga
3. Pridobijo zmožnost iskanja relevantnih enot literature in virov s področja taktično operativnega marketinga in povezovanja pridobljenega znanja.
4. Pridobijo zmožnost uporabe marketinške strokovne metodologije v odločanju.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgradijo in dodatno razvijajo sposobnosti skupinskega dela.
2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
3. Pridobijo veščine za nadaljnje razvijanje sposobnosti za reševanje specifičnih marketinških problemov s področja taktično operativnega marketinga.
4. Razvijajo sposobnosti za pridobivanje dodatnih znanj na različnih področjih marketinga
5. Razvijejo sposobnosti za marketinško načrtovanje.
Praktične veščine:
Študenti:
1. Znajo uporabljati koncepte, procese, metode in aktivnosti taktično – operativnega marketinga,
2. Pridobijo sposobnost oblikovanja marketinških načrtov na taktično-operativni ravni.
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
- klasična predavanja,
- interaktivna predavanja
- obravnava študijskih primerov;
- seminarski projekti,
- delo na terenu,
- timsko delo.
|