Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
|
|
Pogojev ni. |
Vsebina
|
|
• Uvod: predstavitev predmeta, zgodovina razvoja platformno odvisnih aplikacij.
• Pregled platform: splet, mobilne, industrijske in za igre.
• Primer arhitekture platforme: nivo aplikacij, nivo aplikacijskega ogrodja, nivo knjižnic, nivo izvajalnega okolja, nivo jedra.
• Življenjski cikel razvoja platformno odvisne aplikacije: osnove načrtovanja, uporaba razvojnih orodij, testiranje, vzdrževanje.
• Načrtovanje izgleda: uporaba različnih komunikacijskih gradnikov, povezovanje gradnikov.
• Upravljanje in shranjevanje podtakov: shranjevanje ključ-vrednost, shranjevanje datotek, uporaba baze SQL.
• Izbrani koncepti: namen, fragment, aktivnost, ponudniki vsebin, sprejemniki vsebin.
• Izzivi pri mobilni in brezžični komunikaciji.
• Delo s senzorji: dotik, kompas, pospeškometer, GPS, mikrofon, senzor svetlobe.
• Razvoj heterogenih mobilnih aplikacij: pregled orodij in njihove omejitve.
• Ostalo: varnost, testiranje, distribucija.
• Mobilna platforma iOS: osnove, programski jezik Swift.
|
Temeljni literatura in viri
|
|
• David S. Evans, Andrei Hagiu, Richard Schmalensee: Invisible Engines; The MIT Press, England; 2006.
• Trish Cornez, Richard Cornez: Android Programming Concepts Paperback, ZDA, 2015.
• Chris Stewart, Brian Hardy, Kristin Marsicano: Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide (2nd Edition, Indianapolis ZDA, 2015.
• Matt Neuburg: iOS 8 Programming Fundamentals with Swift: Swift, Xcode, and Cocoa Basics 1st Edition, ZDA, 2015.
|
Cilji in kompetence
|
|
Cilj predmeta je, da študentje osvojijo specifična znanja potrebna pri razvoju platformno odvisnih aplikacij.
Združiti različna znanja drugih predmetov in jih uporabiti na drugačni razvijalski platformi.
Analiza in uporaba ključnih funkcionalnosti aplikacijskih vmesnikov potrebnih za razvoj mobilne aplikacije.
Poglobiti znanja in izboljšati spretnosti iz programiranja.
Izdelati aplikacijo, ki zajema vse elemente tipične mobilne aplikacije.
Delo z različnimi senzorji mobilnih naprav.
Spodbuditi študente k kreativnemu razmišljanju.
|
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
|
|
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
• Ovrednotiti in uporabiti razvojno platformo.
• Načrtovanje in razvoj mobilnih aplikacij.
• Razširjeno znanje in izkušnje iz programiranja v programskem jeziku Java in Kotlin.
• Načrtovanje in izdelava mobilne aplikacije |
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
|
|
• Spretnosti komuniciranja: podajanje opisa težav pri razvoju programske opreme, zagovor vaj ter pisno izražanje pri izpitu.
• Uporaba informacijske tehnologije: uporaba sodobnih naprav in razvojnih orodij, uporaba programskih jezikov in analiza podatkov.
• Reševanje problemov: definiranje algoritmov, razhroščevanje, iskanje novih načinov uporabe mobilnih naprav.
|
Metode poučevanja in učenja
|
|
• predavanja,
• seminarske vaje
• laboratorijske vaje,
• samostojno delo.
|